Stomatologia - kilka ważnych informacji

nych rabatów przez niego przygotowanych dla stałych pacjentów. Poza tym w małych gabinetach dentystycznych wykonywane są praktycznie wszystkie podstawowe zabiegi dentystyczne, a wyposażenie małego gabinetu dentystycznego zwykle ni

Stomatologia - kilka ważnych informacji

Mały gabinet dentystyczny

Niektóre osoby bardzo lubią korzystać z małych gabinetów dentystycznych. Dzieje się tak dlatego, że mogą dobrze poznać swojego dentystę i korzystać z różnych rabatów przez niego przygotowanych dla stałych pacjentów. Poza tym w małych gabinetach dentystycznych wykonywane są praktycznie wszystkie podstawowe zabiegi dentystyczne, a wyposażenie małego gabinetu dentystycznego zwykle nie odbiega od wyposażenia dużego gabinetu. Dobry stomatolog, nawet jeżeli pracuje w małym gabinecie, potrafi doskonale wykorzystywać wszystkie dostępne środki lecznicze. Fakt posiadania stałych pacjentów pozwala mu na sprawowanie nad nimi naprawdę fachowej opieki i reagowanie na wszystkie zgłaszane przez nich problemy.


Narzędzia wykorzystywane w czasie przeprowadzania przeglądu dentystycznego

Wykonywanie przeglądu dentystycznego jest podstawową usługą stomatologiczną wykonywaną na początku każdej wizyty w gabinecie dentystycznym. Dlatego stomatolodzy starają się o to, aby wykonywane przez nich przeglądy stomatologiczne stały na jak najwyższym poziomie. Poza tym wykorzystują oni w czasie ich przeprowadzania nowoczesne narzędzia, które są nie tylko zwykłymi narzędziami, ale również narzędziami obsługiwanymi w sposób mechaniczny. Sięgają także po różne środki pozwalające na dobre poznanie stanu uzębienia. W razie potrzeby wykonują także zdjęcia rtg zębów już podczas pierwszego przeglądu dentystycznego. Pozwala im to na dokładne zaplanowanie całego procesu leczenia zębów swoich pacjentów.


Internetowa obsługa gabinetu dentystycznego

Sprawna obsługa gabinetu dentystycznego wymaga prowadzenia zapisów do dentysty. Najbardziej klasyczną metodą prowadzenia takich zapisów jest metoda telefoniczna. Pozwala ona na prowadzenie dialogu z potencjalnym pacjentem i odpowiadanie na wszystkie jego pytania. Poza tym prowadzona jest coraz częściej internetowa obsługa gabinetu dentystycznego. Jest ona bardzo wygodna zarówno dla potencjalnego pacjenta, jak i dla pracowników przychodni. Pacjent może bowiem w jednym momencie sprawdzić wszystkie terminy przyjęć swojego dentysty, a pracownicy przychodni nie muszą odbierać tak dużej liczby telefonów, jak wcześniej. Wykorzystując swoje konto internetowe będzie można także odwołać wcześniej zarezerwowaną wizytę.